čtvrtek 12. března 2009

Fl0wt3c's Sampler FALL 008

Konečně...dalo by se zvolat ! Neb velký porodní bolesti si FSA008 prodělal zejména v exportní části díla....no techniku jsem nakonec obelstil a dopravil tak video do nějaký formy =).
Jak již název napovídá půjde o nějakej sampler....co to vlastně sampler je? Anglický slovník toto slovo definuje jako vzorek, vzorník .... a celý moje nový PK video je vlastně takovej vzorek toho, co sem stačil během podzimu 2008 natočit a taky naskákat =). Většinou šlo o neplánovaný točení a taky nebyl po ruce kameraman, tak se nedivte záběrům z žabí perspektivy.... Tenhle kousek vzniknul nějak tak, že sem jednoho krásnýho dne procházel co mám doma na disku a našel sem tam docela dost videí z podzimu 08 a tak sem to nějak uplácal dohromady a vylezl z toho skoro 4 minutovej sampler mejch tréninků. Lokality natáčení a trénovaní jsou moje klasiky v Liberci to je Králák a Liďáky a k nim přibyla i jedna vzdálenější destinace a tou jsou Litoměřice. Tam to byl konkrétně park a parkán.
Ještě na závěr omluvte sníženou kvalitu obrazu ! Má to na svědomí komprese a časem snad dodám lepší. Resp. lepší mám doma, ale je moc velká =D.

No a teď už hoďte voko na sampler:




Originál hledejte na blogu Fl0wt3ka =) LINK

Žádné komentáře:

Okomentovat