pondělí 29. prosince 2008

Sekec mazec Aquaphonec

Asi od poloviny října sme se těšili, jak malý, na tuhle mega DNB akcičku.....při pohledu na line-up museli každýmu příznivci dramců praskat gumy u spoďárů radostí =D.

No abych přešel rovnou k osudnému dni D tedy 27.12.2008.
O'ney i přes menší pohyblivost (způsobenou berlema a sádrou na pravý haksně) nechtěl ani slyšet o tom, že by se Akváče nezúčastnil. Z původních asi 10 lidí, který tvrdili, že 100% půjdou se vyklubali 4, ale o to větší hukot to byl.
S O'neym sme po menším nákupu v Hypáči dorazili asi v 21:05 na parkoviště u Tipsport Areny kde se celá akce konala.
Před vchodem se k nám přidal Bejby s Hašanem a naše party parta byla komplet..... kucí šli napřed páč měli lupeny předem (protekce jak hovado) a já jsem musel asi 15 minut čekat ve frontě na lupeny....

Po chvilce hledání hochů na DNB stejdži mi O'ney volal odkud si, že jsou někde u hlavní (techno - fuj) stage. No nakonec to celý dopadlo, tak že sem za nima dolez do VIP skyboxu.....kluci se tam už futrovali žrádlem co bylo k dispozici zadarmyka....no nemoh jsem je v tom nechat a přidal jsem se k nim.

Ve 22:00 měla začít hrám IM Cyber a tak sme se na to řádně posilnili....vymlaskli sme něco málo Jamesona a pár pívek + prasklo jedno šáňo....s pivsonem v ruce sme se přesunuli na DNB stage.

Čekali sme od IM Cyber (mimochodem kdo neví tak je to jedna kočanda co to dává fakt hustě) nářez....ale to co tam předvedla bylo, tak 100x předčilo naše očekávání ...fakt nářez !!!!

O'ney se o5 stal hlavní postavou mezi pařícími a lidi k němu chodili a nestačili se divit jak se dá pařit.....budiž tomu důkazem to, že se k němu přitočili 2 naprosto neznámý kočky a jestli se s nima prej vyfotí =D..... no dál celá akce pokračovala asi tak, že se cca 1,5 hodiny bylo na place a pak sme šli do skyboxu pro trochu toho pití a jídla.....takhle sme to táhli až do 6 do rána.... po IM Cyber nastoupila star večera TeeBee, kterej vynylový koláče roztáčel do peckovejch rytmů...

No a pak nastoupil brutál tandem.... Pixoš s Katchou a MC Jacobem... na ně sme tam byli skoro celý 4 hodiny v kuse.....Pixoš s Katchou to tam sázeli fakt krutě
.....

Se všema sme se shodli, že to byla nejlepší rychta roku. Kdo nešel fakt to pro*ral ....a následky....já jsem 2 dny neslyšel...a den sem skoro nemoh mluvit.....na 2 dny jsem měl odrovnaný záda =D O'ney ten už vůbec nemoh mluvit a měl odpravený podpaží od berlí....co ty 2...to newim....ale domu došli =D

Heh no nechám keců a přihodim pár fotek pro dokreslení atmošky......



Tady jenom přihodim jakej byl line-up:

Tactical 20:00

Im Cyber 22:00
Teebee 00:00
Pixie & MC Jacob 02:00
Katcha & MC Jacob 04:00
End 06:00

Jo a tady jsem objevil pár našich vyzevlenejch fotek přímo z placu =D





zdroj: techno.cz


Fl0wt3c

Žádné komentáře:

Okomentovat